Tienerclub

Voor alle tieners tussen de 12 en 16 is de tienerclub the place to be! Op de vrijdagavonden in het winterseizoen is er voor de tieners vanaf de brugklas tot ongeveer 16 jaar de tienerclub in “Het Trefpunt” achter de Ontmoetingskerk aan de Kanaalstraat...

tienerclub 01

Naast het ontmoeten van leeftijdsgenoten doen we daar ook veel leuke dingen zoals bowlen, schaatsen, zwemmen of een girls / boys-only night. Naast deze supertoffe activiteiten, hebben we ook gewone clubavonden.
Er zijn verschillende leeftijdsgroepen. Het is een heerlijke start om samen met vrienden en vriendinnen het weekend te beginnen. Je kan hier je energie kwijt in sportieve, creatieve maar vooral gezellige activiteiten. bijvoorbeeld zwemmen, bowlen, schaatsen, spellen en een leuke eindactiviteit.

Natuurlijk is er ook tijd voor de meer serieuze onderwerpen die jullie interessant vinden en kijken we samen wat de bijbel daar over te zeggen heeft.

Je kunt ons vinden in “Het Trefpunt” achter de Ontmoetingskerk aan de Kanaalstraat.tienerclub 02
Wil je ook mee doen, stuur dan even een mailtje naar tienerclub@hervormdheerde.nl of neem contact op met:
Lianne Niessink (06-43475545) of
Erwin Kers (06-10104386).

Ook als je mee wil helpen om tieners een gezellige plek te geven kan je ons contacten.