01-04-2023: Dagtocht UTRECHT

Zaterdag 1 april a.s. organiseren we weer een dagtocht met als doel het Catharaijneconvent en de Domkerk.20230401 dagtocht Utrecht
Inmiddels is duidelijk dat er voldoende belangstelling is en hebben we het programma verder uitgewerkt.

Het globale programma is als volgt:
We gaan per auto naar NS station Wezep en vertrekken daar om 09:00 uur met de trein naar Utrecht CS.
We drinken koffie langs de route van NS station naar museum Catharijneconvent.
Om 11:00 uur bezoeken we het museum en/of de tentoonstelling “Gospel. Muzikale reis van kracht en hoop”.
Rond 12:30 uur gaan we richting De Domkerk om ergens te lunchen.
Vanaf 14:00 uur is er een keuzeprogramma. U kunt ervoor kiezen op eigen gelegenheid De Dom te bezichtigen of rond de Dom te verblijven.

De andere mogelijkheid is een groepsstadswandeling aan de hand van plattegrond en omschrijving.
Om 15:30 uur treffen we elkaar weer bij het concert in de Domkerk, georganiseerd door de Stichting Zaterdagmiddagmuziek Domkerk.

De kosten voor deze dag bedragen maximaal € 55,- : als u geen OV (korting) kaart heeft en geen museumkaart, dan betaalt u € 55,-20230401 domkerk
Bent u daarentegen in het bezit van een vrij reizen of kortingkaart NS en regelt u het OV bewijs zelf, dan betaalt u € 40,-.
Bent u daarnaast ook nog in het bezit van een museumkaart o.i.d., dan betaalt u € 25,-.

Voor degene die geen NS voordeelkaart hebben regelen wij een NS groepsticket daluren. U moet wel aan ons doorgeven indien u hieraan wilt meedoen.
Bij aanmelding graag de volgende informatie: Naam, adres en telefoonnummer en of u mee wilt doen met de groepsticket daluren van de NS.

Aanmelden:
Graag voor 4 maart a.s. opgave bij: reiscommissie@hervormdheerde.nl of telefonisch bij Joke Ekelmans, tel. 0578 696746.
Voor meer informatie zie: catharijneconvent.nl en domkerk.nl

Een hartelijke groet van de reiscommissie,
Joke Ekelmans, Arie Keizer, Annie Reil en Hennie de Vos