Openluchtdienst zo 17 sept. 2023 van Meurspark

Op zondag 17 september 2023 zal er weer de jaarlijkse openluchtdienst worden georganiseerd,20230917 openluchtdienst
deze zal buiten plaatsvinden in het Van Meurspark. (Bij slecht weer wijken we uit naar de kerk)
De openluchtdienst start om 16:30 uur en zal geleid worden door onze kerkelijk werker Gert Timmer. De dienst zal een vrolijk en opgewekt karakter hebben.
Samen met de band Revival uit Marum zullen we samen veel mooie liederen zingen.
De dienst is geschikt voor alle leeftijden, jong en oud, iedereen is van harte uitgenodigd. Er zullen geprinte liturgieën aanwezig zijn, maar de teksten zullen ook op de website en in de kerkapp geplaatst worden.

Klik HIER voor de liturgie.

Er zijn zoals elk jaar een vijftigtal stoelen aanwezig, maar het is aan te raden zelf een stoel of een kleedje mee te nemen, zo ben je verzekerd van een zitplek.

Na de dienst is er koffie en thee, blijf je nog even kletsen? We hopen iedereen te ontmoeten op zondag 17 september!