Gemeente Weekend 5 en 6 november 2022

Ook dit jaar willen we weer als gemeente een weekend organiseren waarin de ontmoeting centraal staat.

20221105 6 gemeenteweekend2022Wees welkom en meld je aan!

Tijdstip evenement:
5 en 6 nov. 2022
Locatie:
in en rond de Johanneskerk

Er zijn 3 activiteiten georganiseerd, namelijk:
• Zaterdag vanaf 17.00 uur:
Ontmoeting, eten en zingen tijdens de Meet, Eat & Sing op et terrein van de Johanneskerk. Vanaf 17.00 uur is het buffet geopend. Om 19.00 uur gaan we de kerk in en zullen we met elkaar een uur lang zingen.
Heb je een lied dat je graag wil zingen, stuur dit dan in via de Hervormd Heerde app in de Gemeente Weekend groep. Na het zingen is er nog tijd voor een laatste drankje.

• Zondag rond 11.00 uur:
Koffie drinken na de dienst, met inbreng van deelnemers aan de Grote Johannes Bakwedstrijd. Als je mee wilt doen aan deze wedstrijd, lever dan je baksel in tussen 08.45 en 09.15 uur in de consistorie van de Johanneskerk. Een deskundige jury zal de inzendingen beoordelen op smaak, presentatie en originaliteit. Je kunt een vrij thema kiezen, of je maakt een stuk patisserie met het thema Herfst of Dankbaarheid.
De winnaar verdient naast ‘eeuwige roem’ ook een cadeaubon ter waarde van EUR 25,-, te besteden bij Kamphorst. De eerste inschrijvingen zijn al binnen!

• Zondag om 14.30 uur:
Gezamenlijke boswandeling vanaf de Schaapskooi, met aansluitend warme choco en koffie. Voor de kinderen zijn we nog bezig met een speurtocht of een spel. De ouderen krijgen een wandelroute van ongeveer een uur. Het doel is om al wandelende andere gemeenteleden beter te leren kennen.

Per onderdeel kun je je via de link hieronder aanmelden.

Klik op deze LINK, vul het formuier in en... verzenden!