Corona maatregelen febr 2022

De corona beperkingen zijn grotendeels opgeheven en de PKN heeft geadviseerd om de corona regels voor kerkdiensten aangepast. We volgen deze richtlijnen en krijgen weer meer ruimte en mogelijkheden voor kerkdiensten en bijeenkomsten.
Kort samengevat betekent dit:

• De beide ingangen zijn weer in gebruik.
  • De looproutes blijven zoals nu: we komen van achteren de kerk in en we verlaten de kerk aan de voorkant.
  • Collecteren blijven we voorlopig aan het einde van de dienst doen, bij de uitgang.

Voor hen die toch de 1,5 meter afstand willen houden, wordt de eerste bank van de zijbanken gereserveerd. Ook blijft het mogelijk om bij de ingang uw handen te desinfecteren.

Hoewel het gebruik van een mondkapje tijdens verplaatsingen niet meer verplicht is, mag u die kapjes natuurlijk wel gebruiken.

Belangrijk: geef elkaar letterlijk én figuurlijk de ruimte.

We zijn blij dat er weer meer kan en blijven de ontwikkelingen rond corona volgen.

U en jij worden van harte uitgenodigd om de diensten hier in de kerk bij te wonen!

De diensten zijn online te volgen via YouTube