Thema-avond “Omgaan met rouw en gemis

Thema-avond “Omgaan met rouw en gemis" VERVALLEN

donderdagavond 18-11-2021

Door nieuwe maatregelen is deze bijeenkomst VERVALLEN

De werkgroep Pastoraat van de Ontmoetingskerk nodigt u van harte uit voor een thema-avond “Omgaan met rouw en gemis”. Deze avond zal plaatsvinden in het Treftpunt, achter de Ontmoetingskerk, Kanaalstraat 21 in Heerde op donderdag 18 november.
Ook zullen hierbij aanwezig zijn:
-  Rita IJzerman, uitvaartbegeleider en
-  Erik van der Laan, beheerder van begraafplaats Engelmanskamp.

We hebben nogal een jaar achter de rug door corona: het was de eerste maanden paniek en soms hartverscheurend hoe weinig gelegenheid er was om afscheid te nemen van je geliefden. Uitvaarten met maar 10 aanwezigen… Dit wordt dan ook een open avond om elkaar te ontmoeten en deze verhalen te delen. En er is gelegenheid om met elkaar door te praten: Wat doet dit alles met jou, en wat helpt jou verder? Hoe ga jij om met rouw en gemis??

De avond is open betekent in dit geval: niet beperkt tot leden van de Ontmoetingskerk, iedereen is van harte welkom!

Dus kom en neem gerust iemand mee.
Om een indruk te krijgen op hoeveel mensen we ongeveer kunnen rekenen, zouden we het fijn vinden als u / jij je van te voren even aanmeldt.
Aanmelden kan via meldpost@okheerde.nl of via tel.: 06 50802687
Aanvang: 19.45 uur. Vanaf 19.30 uur staan de koffie en thee klaar.
Mocht vervoer een probleem zijn, dan graag even melden via bovenstaand mailadres of telefoonnummer. Dan zorgen wij dat u opgehaald en weer thuis gebracht wordt.