Dagtocht Hanzestad DOESBURG zaterdag 23 oktober, aanmelden nog mogelijk

Matinikerk Doesburg 2l

Nogmaals de dagtocht Doesburg! Op dit moment zijn er veertien deelnemers voor de dagtocht naar Doesburg en zijn er nog zes plaatsen vrij. Er hebben zich een aantal chauffeurs gemeld en daar willen we graag gebruik van maken.

Het definitieve programma is als volgt:

09:30 uur vertrek bij de Johanneskerk met een aantal auto’s
10:30 uur aankomst bij de kerk Martinikerk, welkom met koffie en koek
11:00 uur rondleiding met gids in de kerk en gelegenheid het Zilvermuseum in de kerk te bezoeken
12:00 / 12:30 uur lunch bij “De Waag”, de oudste horeca gelegenheid van Nederland
14:00 uur keuzeprogramma:
  Keuze 1 bezoek aan Lalique Museum met tentoonstelling. Het museum is gewijd aan  wereldberoemde Franse juwelen- en glaskunstenaar René Lalique. De tentoonstelling betreft “De Stijl: Theo van Doesburg & tijdgenoten”.
  Keuze 2 Stadswandeling onder leiding van een gids
15:30 uur gelegenheid voor een consumptie in het museum of in de stad op eigen initiatief en eigen kosten
16:00 uur  terugreis naar Heerde

ER ZIJN NOG EEN AANTAL PLAATSEN BESCHIKBAAR!

De kosten:

- Keuze stadswandeling € 30,-
- Keuze museumbezoek € 42,50 of € 24,- wanneer u een museumkaart heeft

Voor meer Informatie kunt u kijken op:

www.martinikerkdoesburg.nl
www.laliquemuseum.nl
www.waagdoesburg.nl
www.zilvermuseumdoesburg.nl

Coronamaatregelen:

Voor deze dagtocht heeft u een CoronaCheck app nodig of een coronatoegangsbewijs op papier. Mocht u hierover vragen hebben, neemt u dan contact met ons op.

Vragen en aanmelding:

Ook voor overige vragen en of aanmelding (met voorkeurkeuze voor het middagprogramma, museum of stadswandeling) graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 10 oktober bij "reiscommissie@hervormdheerde.nl" of bij Joke Ekelmans, tel. 0578 696746.

Wij hebben er zin in en we hopen er met elkaar een gezellige dag van te maken.
Arie Keizer, Annie Reil, Hennie de Vos en Joke Ekelmans

Martinikerk Doesburg