Alpha-cursus

Alpha cursusIn onze gemeente gaat in D.V. januari 2020 weer een Alpha-cursus van start. In tien interactieve en gezellige bijeenkomsten op de donderdagavond in Welgelegen gaan de deelnemers het avontuur aan om te ontdekken wat het christelijk geloof inhoudt. Samen eten, een inleiding over een onderwerp en even doorpraten in kleine gespreksgroepjes dat zijn de ingrediënten van de alpha-cursus. In Nederland hebben ruim 250.000 mensen een Alpha gevolgd. Ben je jong of oud, gelovig of niet-gelovig; je bent van harte welkom.

Onderwerpen die aan de orde komen zijn o.a.:”is geloof achterhaald, saai en onwaar?, Wie is Jezus en waarom is hij gestorven?, Wat is bidden?, Hoe kan ik het kwade weestaan?, Hoe nu verder?”

Alpha geeft je de kans om de zin van het leven te onderzoeken in een laagdrempelige, leerzame en leuke setting. Er is ruimte voor al je vragen.

Wil je meedoen of wil je meer informatie? Neem contact op met Wichert v.d. Bosch T 06 811 522 23

28 apr 2024
Ds. Hans van Ark, Wapenveld