Kerk-TV, op een eenvoudige manier toch bereikbaar!

Voor het volgen van de online kerkdienst kan gebruik worden gemaakt van een smart-TV, laptop, tablet, smartphone of een Chromecast. Met een Chromecast is het mogelijk om vanuit YouTube of de Kerkdienstgemist- app op uw telefoon of tablet te streamen naar de TV. Het kan natuurlijk zijn dat deze mogelijkheden wat te ingewikkeld zijn en daarom hebben wij een oplossing.

kerktv 03

Nu is het namelijk ook mogelijk om de kerkdienst te volgen via een heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk Kerk-TV kastje. Met één druk op de knop van de afstandsbediening kan dit kastje worden aangezet en vervolgens kunt u dan de kerkdienst rechtstreeks volgen op uw televisie. Ook kan op ieder moment de laatste tien uitzendingen vanuit onze kerk worden teruggekeken. Als u niet meer (of tijdelijk niet) naar de kerk kunt, is dit Kerk-TV kastje een goede oplossing om toch de eredienst mee te kunnen beleven. Let op: er moet wel internet of WiFi beschikbaar zijn.

Deze oplossing kan een alternatief zijn voor de kerkradio en kan ook worden aangeboden in de woonkamers van de verzorgingstehuizen. Een Kerk-TV kastje kan voor €10,-- per maand via onze eigen kerk worden gehuurd en zal ook volledig voor u in bedrijf worden gesteld.

Heeft u hier belangstelling voor of kent u iemand voor wie dit een mooi alternatief kan zijn? Dan kunt u voor informatie contact opnemen met coördinator René van Norel: 06-53579829 of per mail via kerktv@hervormdheerde.nl

Namens de Kerkrentmeesters en het Kerk-TV team