Vacature geluidsteam

Enkele weken geleden geleden was er een vacature voor het beam- & streamteam. Hierop zijn er een aantal aanmeldingen gekomen waar we heel erg dankbaar voor zijn.
Nu zijn we met spoed op zoek naar mensen voor het geluidsteam.

Het bestaande beam- &streamteam en het geluidsteam vormen samen een multimediateam van enthousiaste mensen die gedreven zijn om met de technische middelen die de Here ons gegeven heeft bij te dragen aan ‘normale’ kerkdiensten, jeugddiensten, uitvaart- en trouwdiensten. Iedereen is welkom: man of vrouw, jong of oud.

Het is niet nodig om ervaring te hebben. Wel is het handig als je wat technische vaardigheden en / of affiniteit met geluid hebt.
Tijdens een dienst werk je nauw samen met je beam- & stream collega die de beelden verzorgt. Jij bent verantwoordelijk voor het geluid van de spraak, zang, muziekinstrumenten en de filmpjes in de kerk en in de online stream.

Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen? Laat het dan weten! Vraag gerust om informatie. We leggen graag uit wat we nu doen en wat de plannen zijn! Dit kan door een mail te sturen naar beamcontact@hervormdheerde.nl of contact op te nemen met beam- & streamteam coördinator Martin Eikelboom via 06-19978745