Erica Vogel live in ochtenddienst Pinksterzondag 31-05-2020

Zondag 31 mei vieren we het Pinksterfeest.

20200531 EricaVogel feb2020

In de ochtenddienst van de eerste Pinksterdag zal Erica Vogel de dienst opluisteren met dwarsfluit en solo zang. Samen met onze organist Bert Gelderman zal Erica ook de samenzang begeleiden.

Erica Vogel is geboren in 1999 en woont in Wezep. Op haar zesde jaar begon ze al met fluitlessen. Inmiddels heeft Erica al veel optredens op haar naam staan en werkt zij regelmatig mee aan kerkdiensten en concerten. Nieuwsgierig? Kijk op: www.ericavogel.nl

Met de beperkende maatregelen vanwege het Corona virus kunnen we elkaar helaas niet ontmoeten in de kerk. We willen toch graag de online dienst zo feestelijk mogelijk maken met zang en muziek. U wordt van harte uitgenodigd de dienst via kerktelefoon, Kerkomroep.nl  of de Youtube Livestream mee te beleven!
Hennie de Vos