Ontmoet Jezus
Ontmoet Jezus
Bezoek een van onze kerkdiensten
Verbonden in Geloof
Met onze partner gemeente in Istebna

Welkom bij de Hervormde Gemeente Heerde!

De Hervormde Gemeente Heerde is een gemeente van Jezus, in het centrum van Heerde.

Elke zondag om 9:30 en 19:00 uur is er een kerkdienst, deze diensten zijn ook online te volgen.

Online diensten YouTube

Doop

In ieder geval 6 keer per jaar is er gelegenheid om kinderen te laten dopen. Je kind laten dopen doe je niet zo maar. Heel bewust kies je ervoor om je kind de gemeenschap van de kerk binnen te brengen. Om over de betekenis van de Doop na te denken, zijn er elke keer, voorafgaand aan de Heilige Doop twee voorbereidingsavonden. Tijdens deze avonden wordt er onder leiding van een predikant over de betekenis van de Doop gesproken. Die bijeenkomsten worden aangekondigd in het kerkblad als “doopaangifte” of “doopzitting”. Als u de kerk bij de geboorte van uw kind bericht hebt gestuurd, krijgt u bij de felicitatie ook een brief waarin de eerstvolgende doopdiensten staan vermeld.

Natuurlijk hopen we, dat alle kinderen die binnen de gemeente worden geboren door de ouders ook aangemeld zullen worden voor de bediening van de Heilige Doop.

Promotie

WEBVERSIE VAN DE KERK-APP