Week 1 - 18 februari

Week1

Ga mee! Stuur een kaartje
Ik hou van jou zei Jezus. Hoeveel dan? Zoveel.................zei hij, spreidde zijn armen en stierf voor mij. Pasen: Feest van vergevende liefde van God, speciaal voor iedereen.

Ook dit jaar hopen we dat je weer meedoet om een kaartje met Pasen te sturen. Dit jaar doen we dat naar gedetineerden. Zij kunnen wel een hart onder de riem gebruiken in hun situatie. Het ontvangen van een Paasgroet doet goed. Gevangen realiseren zich dat er mensen zijn die zich inleven in hun situatie. Een reactie van een gevangene was'' iemand stuurt mij een kaart die mij helemaal niet kent. En toch krijg ik een kaart.”

De kaarten worden D.V. Zondag 18 februari a.s. uitgereikt in de dienst. Het is de bedoeling dat u,voor u de kerk weer verlaat, een Paasgroet of een wens op de kaart schrijft en weer inlevert achter in de kerk. Daar zal iemand van de diaconie aanwezig zijn. Pennen zijn aanwezig. De diaconie zorgt samen met Kerk in Actie voor verspreiding van de kaarten

Doet je mee ? ”kleine moeite, groot plezier”. Just in deze tijd mogen we niet verslappen in het omzien naar elkaar. Alvast dank dat je mee doet.

01 apr 2024
Ds. G. Oberink, Urk