Together as One

Wat is Together as One?
Together as One is een initiatief van een aantal vrouwen uit onze gemeente, die samen met jou willen leren in verbondenheid met elkaar en met Hem te leven. In ons leven van alledag nodigt de Here God ons uit om samen met Hem op te wandelen.Together as One is in de zomer van 2018 ontstaan vanuit dat verlangen.Wandelend achter Jezus aan. Vrouwen van allerlei leeftijden die samen genieten van een gezellige (creatieve) workshop, een wandeling, een lezing ,vrouwenontbijt, een kaart of bloemetje ter bemoediging sturen, en alles wat nog meer gaandeweg op ons pad gaat komen.

Waarom Together as One?
Voorheen waren er de Vrouwenkoffieochtenden, en zelfs zo nu en dan een vrouwenontbijt.Together as One gaat een stapje verder, door maandelijks een wandeling te organiseren en daarnaast allerlei uiteenlopende activiteiten te ontwikkelen.

Over het Together as One-team
Wij zijn een groep vrouwen die het ontzettend leuk vinden om met elkaar plannen te maken, overborrelen van ideeën, die al wandelend op de Weg proberen te blijven en vooral met heel veel toewijding en plezier de kar trekken van dit Together as One-initiatief. Geen bestuur, maar een team van vrouwen met allerlei gaven en talenten die we mogen inzetten voor dit stukje werk in de gemeente. Afgelopen zomer zijn we gestart met het verlangen vrouwen mee te nemen in dit avontuur. Er kwam een Togetherappgroep, die inclusief onszelf tot op heden bijna vijftig vrouwen telt. Dat hadden we nooit kunnen bedenken!

Wij vormen samen het Together as One-team
Anita Draaijer, Bernadet ter Velde, Cobi Timmer, Fenny Bouwhuis, Ina van Lohuizen, Janny van den Bosch en Willy Bijsterbosch

Welkom bij Together as One!

Doe mee waar je interesse ligt, en sluit aan wanneer het je uitkomt.

Aanmelden ? togetherasone@hervormdheerde.nl
Vermeld daarbij aub je mobiele nummer, zodat we je in de Together-app kunnen toevoegen.

In deze app kondigen we de activiteiten aan die we organiseren en via een link in de app kan je jezelf aanmelden voor de activiteiten die je aanspreken.

Voor meer informatie kun je mailen naar bovenstaand mailadres, en je kunt contact opnemen met onderstaande teamleden:

Bernadet ter Velde (06-18886585)
Fenny Bouwhuis ( 06-18471560)

28 mrt 2024
Dhr. Steven Kok